logo image
-------------

כפרי נופש בבלגיה

כפרי הנופש של סנטר פארקס (Center Parcs) בבלגיה, ממוקמים בנקודות מפתח נוחות ברחבי המדינה, ומהוות בסיס נהדר לחופשה משפחתית בבלגיה. כפרי הנופש מוקפים בנופים משגעים המשופעים מסלולי טיול ורכיבה

 

המיקומים מושלמים לטיולי כוכב לערים המפורסמות ולטבע היפהפה של המדינה, ובזכות אלה מהווים מגורים אידיאליים לטיולי משפחות בבלגיה עם ילדים. כפרי הנופש מציעים שלל עיסוקים למשפחות המטיילות עם ילדים: במקום יש מגוון רחב של פעילויות ומגרשים לילדים, לצד מתקני ספורט, טיפולי ספא ופארקי מים.  צרו עימנו קשר לשמוע על החבילות לכפרי הנופש סנטר פארקס הכוללות טיסה, רכב וקוטג'.

 

כפר נופש בבלגיה למשפחות- חופשה לכל עונות השנה

 

בשונה מרוב היעדים שמוגבלים לעונה כזו או אחרת, ריבוי האטרקציות, הנוף, האווירה והחוויה המיוחדת והמאוד ספציפית שמאפיינת כל כפר נופש, הופכת אותם כמכלול ליעד אטרקטיבי במיוחד לביקור ובילוי בו לאורך כל עונות השנה.

 

היא כל כך קטנה שביקור באחד מכפרי הנופש שלה, בין אם זה יהיה כפר נופש דה ווסמיירן בלגיה או לס ארדנס, כפרי הנופש של סנטר פארקס בלגיה מאפשרים בקלות להגיע לרוב אזוריה לרבות בריסל ואנטוורפן, מערות הנטיפים ואילו רצועות ההרים המרהיבות שלה. בריסל מדינה קטנה במונחים של אירופה וכל גודלה מעט גדול מזה של ישראל. כפר נופש מומלץ בבלגיה, מפנק ככל שיהיה יכול גם להוות פשוט נקודת עגינה שממנה ניתן לצאת לטיולים יומיים ובמהלכם לחרוש את בלגיה בחופשה קצרה למדי.

 

כפר נופש בבלגיה היא הזדמנות לחופשה מדהימה שמשלבת טבע, תרבות, ארכיטקטורה ולא מעט אטרקציות, ככזו היא מושלמת גם כחופה משפחתית וגם כחופשה זוגית.

חופשה משפחתית בבלגיה בתקציב הוגן שכולל ווילות וקוטג'ים מאובזרים או לחלופין חדרי מלון מפוארים לזוגות ושפע של פעילויות, מראות והפעלות  שרלוונטיים לכל עונות השנה, היא בהחלט חופשה מנצחת.

 

 
פארק מומלץ Les Ardennes

Les Ardennes לס ארדנס

בואו לגלות את הרי הארדנים המוריקים – חוויה מסעירה של רכיבה על טרקטורונים, אופניים חשמליים או אופני הרים בנופים המדהימים.

פרטים נוספים
פארק מומלץ דה וסמרן

De Vossemeren דה וסמרן

שני אגמים מרשימים מציעים אפשרויות רבות לספורט ימי ולהרפתקאות פיראטים.

פרטים נוספים
פארק מומלץ ארפרהיידה

Erperheide ארפרהיידה

כפר נופש בלב הטבע, אידיאלי למסע תגליות עם ילדיכם.

פרטים נוספים