logo image
-------------

כפרי נופש בהולנד

רשת כפרי הנופש של סנטר פארקס בהולנד פרוסה על פני הולנד ונותנת מענה אידיאלי לחופשה משפחתית בהולנד. כפרי הנופש של סנטר פארקס (Center Parcs) ממוקמים סמוך לאטרקציות מרכזיות ולמסלולי טיול פופולאריים בהולנד ולכן מושלמים כבסיס לחופשה משפחתית, שכן הם מאפשרים גישה נוחה ושפע טיולי כוכב באזור. 

 

חופשה עם ילדים

 

כפרי הנופש של סנטר פארקס (Center Parcs) בהולנד מצוינים לנופש משפחתי עם ילדים, שכן הם מציעים מגוון מתקנים חווייתיים ושימושיים, החל ממגרשי ספורט, חדרי כושר ובריכות, דרך מסעדות, אתרי ספא ואפילו פעילויות מאורגנות לילדים. אנו מציעים חבילות לכפרי הנופש סנטר פארקס בכלל, והולנד בפרט, הכוללות טיסה, רכב קוטג' במחירים מיוחדים.

 

סנטר פארקס הולנד שייכת לרשת כפרי הנופש הבולטת ביותר באירופה בהיותה מספקת פתרונות אירוח ברחבי אירופה כולה, ברמת אירוח ושירות מהגבוהות ביותר תוך אספקת פתרונות 360 לכל הצרכים לטיולי משפחות וכן גם לטיולי זוגות.

 

בכפרי נופש בהולנד, מחירים משתנים בהתאם לעונה ולפתרון המגורים, גודל הקוטג' או החדר בבית המלון, יחד עם זאת ניתן לאמוד את העלות של נופש בהולנד למשפחות

בכמה אלפי דולרים שכוללים את עלות הטיסות, הלינה, האוכל והטיולים לאורך כל החופשה.

אחד היתרונות של כפר נופש בהולנד הוא שמדובר על מדינה קטנה יחסית, וככזו, כמעט כל כפר שיבחר יהווה נקודה אסטרטגית ונוחה לתור ממנה את הולנד כולה. יותר מזה, כפר נופש בהולנד עם ילדים הוא אטרקטיבי מאד כשלעצמו לאור שפע האטרקציות שקיימות בכל כפר 

חופשה בהולנד למשפחות היא הזדמנות נפלאה להנות מאחת המדינות המדליקות בעולם, מדינה שבה שנה אחרי שנה נמצא כי הילדים הם המאושרים בעולם ולקבל חוויה מושלמת למבוגרים וילדים כאחד. פארק משפחות בהולנד הוא לוקיישן מושלם לא רק לצאת ממנו כנמל בית אל יעדים שונים של טיול משפחות להולנד אלא גם כאטרקציה בפני עצמה.

כפרי נופש בהולנד הפכו פופולריים יותר ויותר בקרב תיירים המחפשים חווית נופש ייחודית וסוחפת. כפרים אלו מציעים מגוון רחב של פעילויות פנאי, סביבה ציורית ותחושת קהילה, מה שהופך אותם ליעדים אידיאליים עבור משפחות, זוגות וחובבי טבע. הנה חקר של כפרי נופש בהולנד ומה עושה אותם כל כך מושכים.

מה מייחד כפרי נופש בהולנד

מאפיין אחד שמייחד את כפרי הנופש בהולנד הוא הסביבה הטבעית המדהימה שלהם. רבים מהכפרים הללו שוכנים בין נופים ציוריים, כולל יערות, אגמים ואזורי חוף. הגדרות טבעיות אלו מספקות הזדמנויות רבות לפעילויות חוצות כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים, ספורט מים ותצפית בחיות בר. 

בין אם זה לחקור את היערות הקסומים של Veluwe, ליהנות מהחופים השלווים של זילנד, או לשוט בסירה דרך התעלות של Giethoorn, כפרי נופש בהולנד מציעים שילוב מושלם של רגיעה והרפתקאות בתוך סביבה ציורית וקסומה.

מאפיין מרכזי נוסף של כפרים אלו הוא הדגש על קהילה ותחושת ביחד. כפרי הנופש נועדו לטפח אווירה חברתית, שבה האורחים יכולים לקיים אינטראקציה זה עם זה וליצור זיכרונות מתמשכים. בכפרים רבים יש מתקנים ושירותים משותפים כגון מגרשי משחקים, מגרשי ספורט, בריכות שחייה ומקומות בילוי. 

המרחבים המשותפים הללו מספקים הזדמנויות למשפחות, חברים ושכנים להתחבר, להשתתף בפעילויות קבוצתיות וליהנות מתחושת שייכות. ההיבט הקהילתי של כפרי נופש בהולנד מוסיף אווירה חמה וידידותית לחוויית החופשה.

כפרי נופש בהולנד ושפע פעילויות פנאי 

אחד ההיבטים המושכים ביותר של כפרי נופש הוא שפע פעילויות הפנאי והמתקנים שהם מציעים. כפרים אלו מצוידים במתקנים שונים כדי לתת מענה לתחומי העניין וההעדפות המגוונות של המבקרים. משפחות יכולות ליהנות ממגוון פעילויות כמו מיני גולף, קארטינג ואזורי משחקים מקורים, כדי להבטיח שלילדים תהיה חופשה בלתי נשכחת ומשעשעת.

 עבור אלה המחפשים רגיעה, מתקני ספא, מרכזי בריאות וסאונות זמינים לעתים קרובות, המספקים הזדמנות להתחדש ולהירגע. בנוסף, בכפרי נופש רבים יש מסעדות, ברים וחנויות באתר, מה שמאפשר לאורחים לגשת לאפשרויות הסעודה ולרכוש דברים חיוניים מבלי להתרחק ממקום האירוח שלהם.

כפרי נופש בהולנד ואיכות הסביבה

גם כפרי נופש בהולנד נותנים עדיפות למודעות סביבתית. רבים מהם יישמו שיטות ידידותיות לסביבה כדי למזער את טביעת הרגל האקולוגית שלהם. זה כולל שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים, שימוש בטכנולוגיות חסכוניות באנרגיה והטמעת מערכות לניהול פסולת. 

חלק מהכפרים אף מציעים מקומות לינה ידידותיים לסביבה, כגון צימרים ברי קיימא או בקתות אקולוגיות, המאפשרים לאורחים ליהנות מחופשה מוכוונת טבע תוך מזעור השפעתם על הסביבה.

ראוי לציין גם את הנגישות והנוחות של כפרי נופש. הכפרים הללו ממוקמים ברחבי הארץ, לרוב נגישים בקלות ברכב או בתחבורה ציבורית. הם מספקים בסיס נוח לחקר אטרקציות, ציוני דרך וערים בקרבת מקום. בין אם זה ביקור בנקודות השיא התרבותיות של אמסטרדם, חקר הקסם ההיסטורי של דלפט, או חווית חיי הלילה התוססים של רוטרדם, כפרי נופש בהולנד מציעים מיקום מרכזי שממנו ניתן לצאת לטיולי יום ולחקור את ההיצע המגוונים של המדינה.

כפרי נופש בהולנד לחוויה ייחודית

לסיכום, כפרי נופש בהולנד מציעים חווית נופש ייחודית המאופיינת בסביבתם הטבעית המדהימה, תחושת הקהילה, פעילויות פנאי מגוונות והתמקדות בקיימות. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות חוצות, זמן איכות עם אנשים אהובים, או מפלט שליו בטבע, הכפרים הללו מספקים סביבה אידיאלית. עם מיקומם הנוחים, אפשרויות הלינה המגוונות והדגש על יצירת חוויות בלתי נשכחות, כפרי נופש בהולנד הם בחירה פנטסטית עבור אלה המחפשים חופשה בלתי נשכחת ומעשירה.

כפרי הנופש הפופולאריים בהולנד

 

דה אמהוף: 

ממוקם על גדות אגם איממיר, דה אימהוף מציע מגוון רחב של ספורט מים, כולל שיט וויקבורד. הכפר כולל פארק מים מקורה טרופי אקווה מונדו, מטפסים ומרינה, מה שהופך אותו ליעד מושלם לחובבי מים ולמי שמחפש הרפתקאות.

דה קמפרונן: 

דה קמפרונן, השוכן ב-Brabantse Kempen, ידוע במרכז השלג המקורה שלו, בו המבקרים יכולים ליהנות מסקי וסנובורד כל השנה. הכפר מציע גם פעילויות כמו צלילה בעולם התת ימי, טיפוס מקורה ופארק מים מקורה לשחייה, המספקים בידור לכל הגילאים.

הט היידרבוס: 

הט היידרבוס מוקפת ביערות, היא מקלט לחובבי טבע. האורחים יכולים לחקור שבילי הליכה ורכיבה על אופניים, או להירגע בפארק המקורה לשחייה אקווה מונדו. הכפר כולל גם אזור משחקים מקורה בנושא ג'ונגל, מרכז בריאות ומגוון רחב של אפשרויות לסעודה.

פארק זנפורט: 

ממוקם ליד עיירת החוף התוססת זנפורט, כפר נופש זה מציע גישה ישירה לחוף הים. המבקרים יכולים ליהנות מפעילויות חוף, לחקור את שמורת הטבע הסמוכה, או להירגע בגן העדן הסובטרופי לשחייה אקווה מונדו. בכפר יש גם מגוון רחב של מתקני ספורט ואפשרויות בילוי.

פורט זיילנד: 

 

ממוקם על חוף זיילנד היפהפה, פורט זיילנד הוא גן עדן לחובבי ספורט ימי. המבקרים יכולים לעסוק בפעילויות כמו שיט, גלישת רוח וגלישת עפיפונים. הכפר מתהדר פארק מים גדול לשחייה אקווה מונדו עם בריכת הרפתקאות ומגלשות מים, כמו גם גן עדן לטיפוס לאוהבי ריגושים.

 

דה אמהוף פארק מומלץ

De Eemhof דה אמהוף

אווירה ים-תיכונית באגם Eemmeer, גן עדן לחובבי ספורט ימי, מרחק נסיעה קצרה מאמסטרדם.

פרטים נוספים
פארק מומלץ דה קמפרוונן

De Kempervennen דה קמפרוונן

מלא אקשן בפנים ובחוץ, כשהטבע הוא מגרש המשחקים שלך!

פרטים נוספים
פארק מומלץ הט היידרבוס

Het Heijderbos הט היידרבוס

המקום המושלם להרפתקאות בג'ונגל ולפעילויות מסעירות.

פרטים נוספים
פארק מומלץ פארק זאנדוורט

Park Zandvoort פארק זאנדוורט

 התרווחו ונשמו עמוק את אווירת חוף הים של פארק הנופש Zandvoort, אשר נמצא באחד המיקומים הטובים ביותר בחוף הים של הולנד.

פרטים נוספים
פארק מומלץ פורט זלנד

Port Zélande פורט זלנד

צללו לבילויים בסוגים מגוונים של ספורט במים ובחוף, לצד חוף רחב לצד הים הצפוני.

פרטים נוספים
פארק מומלץ הט מרדל

Het Meerdal הט מרדל

גן עדן שבו החלומות של ילדיכם מתגשמים!

פרטים נוספים
פארק מומלץ דה הוטנהוגטה

De Huttenheugte דה הוטנהוגטה

ילדים משחקים בגן העדן הזה, הממוקם בנופים השלווים של אגם ענקי.

פרטים נוספים
פארק מומלץ לימבורגזה פל

Limburgse Peel לימבורגזה פל

אינספור טיולי הליכה ורכיבה בסביבה הטבעית המרהיבה של Limburg.

פרטים נוספים
פארק מומלץ פארק סאנדור

Parc Sandur פארק סאנדור

קחו לכם את הזמן להנות מהשלווה ומהמרחבים הפתוחים לגדות האגם המנצנץ.

פרטים נוספים